Reint Sekhuisdirecteur
Bezoek Linkedin profiel van Reint Sekhuis"Mijn drijfveer is om mensen een kans te geven de dingen anders te doen. Het resultaat is dan vaak mooier en beter voor mens en milieu."
We denken out of the box. Bewandelen graag nieuwe wegen. We innoveren. We denken namelijk dat het altijd beter kan. Hiervoor hebben we durf nodig en werken we hard. Soms zullen we fouten maken, maar dat is niet erg. Zo lang het eindresultaat maar beter is dan wat er was.
We weten waar we het over hebben. We komen uit de praktijk. Voor ons geen hoogdravende theorieën en modellen. Ja, we zijn slimme mensen die oplossingen bedenken die vernieuwend zijn. Maar we staan ook gewoon met de poten in de modder en houden het graag simpel en werkbaar. We kijken goed naar kennis die is opgedaan uit de wetenschap, mits deze in de praktijk is getoetst en gebleken effectief!
We zien de mensheid niet los van de aarde waarop we leven. En we zien onze organisatie niet los van de samenleving. We gaan verbindingen aan voor de lange termijn en we zoeken continu nieuwe relaties die aansluiten op onze gedachten. We beseffen dat we lange termijn relaties alleen kunt aangaan als je je flexibel opstelt. En als we het beste uit elkaar weten te halen.
Een team dat voor je klaarstaat! Ben je een producent, die elektronica verkoopt in het buitenland? Een ondernemer, die geïnteresseerd is in te hergebruiken apparatuur? Bel of mail ons dan gerust. Hieronder stellen we ons graag aan je voor:
"Mijn drijfveer is om mensen een kans te geven de dingen anders te doen. Het resultaat is dan vaak mooier en beter voor mens en milieu."
"Het blijft de ultieme uitdaging om buiten bestaande kaders te denken en zo tot vernieuwing te komen. Het is het resultaat dat telt!"
"Het is fijn om te weten dat je niet ‘gewoon’ maar ergens werkt, maar daadwerkelijk bijdraagt aan een betere toekomst voor mens en milieu."
"Toen ik bij Weee kwam werken, schrok ik van de hoeveelheid afval. Het is mooi om te werken bij een bedrijf dat bijdraagt aan hergebruik."
"Ik zorg ervoor dat een klant goed geïnformeerd is. Zo weet hij wat hij wel of niet moet regelen om te voldoen aan de WEEE-wetgeving."
"Een vlotte, correcte registratie maakt mij blij. Zo draag ik eraan bij dat een klant zijn producten in het buitenland kan verkopen."
"Op het moment dat een klant tegen mij zegt ‘dankjewel, dat verheldert een goed aantal zaken,’ dan ben ik happy.”